Monday, November 3, 2014

Aku vs Endometriosis ------> Bhg 1

Assalamualaikum ... Teman dalam proses nak jadi rajin... Teman tak tahu nak tulis apa... Terlalu banyak dalam fikiran.  Dan tak tahu mana  nak tulis yang mana satu... 

Teman pernah cakap nak tulis pasal penyakit teman...Tapi Teman rasa tak cukup kuat lagi...,sebab penyakit teman tak boleh tulis sebarangan..sebab fakta.. Salah tulis  Nahas aje teman kena 'smash'.  

Endometriosis...

Jangan pandang ringan dengan penyakit ni.... Masa aku didiagnosis penyakit ni,, aku buat sambil lewa... Dr Hamid Arshat arrange buat operation aku macam tak kisah.. 22 March 2007 kena diagnosis endometriosis...22 April 2007 kena bedah,,,serius rilek ajer,,, masa tu aku cuma fikir... Nak dapat baby... So aku buat   everything untuk dapatkan baby..even termasuk kena bedah... ..so after bedah cuba 6 bulan untuk dapatkan baby... Tapi rezeki tu Allah SWT yang bagi.. So memang bukan rezeki aku ..Masa tu aku dah start rasa stress... Apa yang susah Sangat nak pregnant ni... Endo dah buang.. So apa lagi ...lepas tu Dr Hamid cadang buat hcg (cek tiub Fallopian ),,,ok buat,, Masyallah sakit nyer bleeding lak tu,,, terus demam.. And result tiub fallapio aku sumbat...SUMBAT. Apa maknanye ?...


gambar ihsan dari mamakembar3.blogspot


bersambung......


No comments: