Tuesday, April 20, 2010

Our dinner

Malam Ahad hari tu try buat Italian sikit.. so cendawan dibakar bersama daging and cheese,, and tomato.. bersama Oglio Olio.. (rasa nyer macam tu namanyer) hehehe so teman and hubby makan.. hmm tengok pinggan pun dah tahu betapa lapo nyer kami.. Alhamdulilah rezeki yang Allah SWT bagi. Resepi cendawan tu teman ambik dari kawan teman yg dia pun ambik dari kawan dia.. so ambik atas ambik.. hehehe so jadilah dinner teman ngan hubby malam tu.. Itulah kecangihan zaman sekarang, all thru the web..

2 comments:

PatinPasta said...

Mai,

Sedap nampak menu! :)

Resipi cendawan tarak ke? Buleh aku mencuba jugak.. aku suka bebenor cendawan.

* Nko effects yang sama tak lepas makan cendawan mesti nak melepas angin jek? Muahaha!

maiz1912 said...

hahaha,, macam tahu tahu ajer,, syyy malu org tahu..

ini resepi dr kau la .. tak silap aku kau link dgn dapur tanpa sempadan or periuk tanah,, antar dua la. ko dah buat pun heheh aku tiru dari kau la ni ehehehehehhhe.. nnt la aku letak.. hehee